Kontaktne leče in najnovejše raziskave
December 8, 2017

Dobro veste, da je proteinska hrana tista, ki nam pomaga do uspešnega hujšanja. Proteinska hrana je tista, ki nas zadovolji za veliko časa in nam omogoči, da se naš um ne poigrava z nami in nas konstantno spominja na hrano. Proteini so glavna sestavina za zdrave mišice. Da bi lahko premagali to dolgočasno jajčno in kurjo dieto se moremo spomniti še na veliko druge hrane, ki nam lahko pomaga izgubiti kilograme.

Ena majhna skodelica špinače ima 41 kalorij in 5g proteinov, ne samo, da vsebuje kar veliko proteinov za zeleno listnato zelenjavo prav tako vsebuje tudi veliko vitamina A in C. če si špinačo skuhamo je veliko lažje, da naše telo absorbira kalcij iz tega zelenega zlata. Posušen paradižnik je bistven za hujšanje.  Paradižniki so polni antioksidantov, ki nam pomagajo da se naše telo naravno bojuje proti raku prostate, kože,mehurja, želodca. Le ta vsebuje 139 kalorij in 6g proteinov na en majhen lonček.

Artičoke so naslednje na listu za hujšanje.  Ta zelenjava polna grelina, ki pa je hormon za uravnovešeno prehranjevanje je ključnega pomena v naši dieti. Vsaka srednje velika rastlina ima 60g kalorij in 4.2 grama proteinov.  Zraven artičok je grah naslednji. Ena majhna merica vsebuje 118 kalorij in 8g proteinov. Grah vsebuje veliko proteinov in veliko vitamina C.

Fižola je ena glavnih sestavin za hujšanje.  Pol merice vsebuje 109 kalorij in od 7-10 gramov proteinov, kar je zelo dober nadomestek za meso. Fižola je dobra ne samo za srce pač pa tudi da nam očisti prebavo in možgane in mišice. Prebavljajo se zelo dolgo kar pa nam lahko pomaga, da smo siti za dlje časa, kar pa je ključ vsakega hujšanja.

Leča ima na merico 230 kalorij in 18gmaščob, leča ima več proteinov kot 3 jajca in manj kot 1 gram maščob, prav tako pomaga tudi pri uravnavi holesterola. Arašidovo maslo ima 191 kalorij in 7 g proteinov na 2 žlici. Ti sta dovolj za dnevno dozo, preveč masla je lahko škodljivo za naše zdravje.

Zelo zdravi je tudi proteinski kruh, ki pa nas ne samo nasiti pač pa tudi vsebuje veliko proteinov. Ta pa mora biti polnozrnati.

Vsa ta živila kot smo videli lahko z lahkoto nadomestijo jajca in meso, seveda, če jih znamo skuhati. Vsak izmed nas ima po navadi dostop do interneta, ki pa mu omogoča do hitrih receptov.

Vsi bi radi shujšali ali vsaj izgubili teh nekaj odvečnih kilogramov, ki nas morijo že veliko let. Pomembna je volja. Brez nje ne gre. Moremo si zadati cilj in le temu slediti in ne grešiti. Seveda tu in tam je dovoljeno ne pa vsak dan, če bomo zdravo jedli ne bo vidno samo na našem telesu pač pa tudi na našem počutju in zdravju. Lepše se bomo tudi počutili in postali bomo bolj zadovoljni.

Comments are closed.